Răspunsuri

2014-02-09T12:28:25+02:00
Conform Bancii Mondiale, in anul 2011, populatia Camerunului era de 20.030.362 locuitori.
si solurileeee te roggg
ce fel de soluri are
te roggggggggg
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-09T12:46:39+02:00
Solurile predominante sunt solurile brune rosii de savane aride, solurile brune de savane cu ierburi inalte , soluri rosii-maronii de paduri tropicale , soluri desertice si solurile lateritice podzolite.
1 5 1