Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-13T15:36:31+03:00
A)  1,47 = 147 / 100
b)  1,(7) = (17 - 1) / 9 = 16 / 9
c)  1,2(31) = (1231 - 12)/990 = 1219 / 990
d)  12,7 m³ = 12700 l = 127 hl
e)  993428 sec = 993428 / 60 min = 16557 min si 8 sec = 16557 / 60 ore si  8 sec =
= 275 ore si 57 min si 8 sec = 275 / 24 zile si 57 min si 8 sec = 
= 11 zile si 11 ore si 57 min si 8 sec.
f)  7,43Kg + 450g - 713dg = 74300dg + 4500dg - 713dg = 78800dg - 713dg = 78087dg 
g)   
21 ore / 5 = 4 ore si 12 min
16 min /5 = 3 min si 12 sec
25 s / 5 = 5 sec 

=> (21 ore  16min  25s) : 5=
= 4 ore si (12 + 3) min si (12 + 5) sec =
 = 4 ore si 15 min si 17 sec  


1 5 1
2014-07-13T18:19:01+03:00
A)  1,47 =
 147 / 100
b)  1,(7) =
(17 - 1) / 9
 = 16 / 9
c)  1,2(31) =
 (1231 - 12)/990
= 1219 / 990
d)  12,7 m³ =
 12700 l =
 127 hl
e)  993428 sec =
 993428 / 60 min =
 16557 min si 8 sec =
16557 / 60 ore si  8 sec =
= 275 ore si 57 min si 8 sec =
 275 / 24 zile si 57 min si 8 sec = 
11 zile si 11 ore si 57 min si 8 sec.

f)  7,43Kg + 450g - 713dg =
 74300dg + 4500dg - 713dg =
 78800dg - 713dg =
 78087dg 
g)   21 ore / 5 =
 4 ore si 12 min
16 min /5 =
 3 min si 12 sec
25 s / 5 =
 5 sec 
= (21 ore  16min  25s) : 5
= 4 ore si (12 + 3) min si (12 + 5) sec
 = 4 ore si 15 min si 17 sec