Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-13T14:32:09+03:00
{[(5,5*x+9):40]*0,7-0,33}*5=10-9,9

{[(5,5*x+9):40]*0,7-0,33}*5=0,1

[(5,5*x+9):40]*0,7-0,33=0,1:5

[(5,5*x+9):40]*0,7-0,33=0,02

[(5,5*x+9):40]*0,7=0,02+0,33

[(5,5*x+9):40]*0,7=0,35

(5,5*x+9):40=0,35:0,7

(5,5*x+9):40=0,5

5,5*x+9=0,5*40

5,5*x+9=20

5,5*x=20-9

5,5*x=11

x=11:5,5

x=2
pai deja iti scrie cineva
stiu dar nu mia trimis de mult
cred ca sta de o ora
pai dureaza, sigur mai are putin...
ok
2014-07-13T15:09:06+03:00




{[(5,5  X x+9):40]X 0,7-0,33} x 5+9,9=10
{[(5,5  X x+9):40]X 0,7-0,33} x 5=10-9,9
{[(5,5  X x+9):40]X 0,7-0,33} x 5=0,1
[(5,5  X x+9):40]X 0,7-0,33=0,1:5
[(5,5  X x+9):40]X 0,7-0,33=0,02
[(5,5  X x+9):40]X 0,7=0,02+0,33
[(5,5  X x+9):40]X 0,7=0,35
(5,5  X x+9):40=0,35:0,7
(5,5  X x+9):40=0,5
(5,5  X x+9)=0,5x40
5,5  X x+9= 20
5,5X x=20-9
5,5X x =11
x=11:5,5
x=2
1 5 1