Determinați numărul natural x, care verifică următoarele egalități:
a) x-67-92=267;
b)542+x-117=638;
c) (43+x)+(537-214)=975.

2
Va rog eu mai repede cu raspunsurile!
rezolvare: x=267+67+92 x=334+92 x=426

Răspunsuri

2014-07-13T14:14:14+03:00
A)x-159=267
x=267+159
x=426

b)x+425=638
x=638-425
x=213

c)43+x+323=975
x+366=975
x=975-366
x=609
Răspunsul nu este corespunzător cu ce am scris eu!
este direct rezolvarea, nu am mai scris -67-92, direct -159, pentru toate, dar daca nu aduni,lucru, foarte greu...
Scuză-mă, am pus multe întrebări, și am crezut că este un alt exercițiu!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-13T15:02:52+03:00
 x-67-92=267

x-159=267
x=267+159
x=426

542+x-117=638

542+x=638+117
542+x=755
x=755-542
x=213

(43+x)+(537-214)=975

(43+x)+323=975
43+x=975-323
43+x=652
x=652-43
x=609
3 5 3