Domnul Economu consultă contul contul său de pe card.
Mai are în cont 27435 lei.
-La începutul lunii aveam 29157.
a) S-a mărit sau s-a diminuat numărul(suma) de lei din cont?
b) Cu cât?
Gândește dl Economu:
-De la începutul lunii am primit o primă de 560 lei, am încasat salariul lunar de 1873 lei, dar am plătit rata la apartament de 1050 lei.
c) În urma acestor trei operații a crescut sau s-a micșorat suma din cont?
d) Cu cât?
e) Ce sumă am scos din cont pentru alte tipuri de cheltuieli?
f) Utilizează alte date calculate de tine, pentru a răspunde la aceeași întrebare.

2
Vă rog eu mai repede, cu răspunsurile!
Va rog eu mai repede cu raspunsurile, ca mai am decat 10 minute voie pe calculator!
mai am 7 minute

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-13T19:05:15+03:00
A) 27435 < 29157   => Suma s-a diminuat
b) 29157 - 27435 = 1722 lei  > Suma s-a diminuat cu 1722 lei
c) 560 + 1873 > 1050  => In urma acestor operatiuni a crescut suma din cont
d) 560 + 1873 - 1050 = 1383 lei => Suma a crescut cu 1383 lei
e) 1383 + 1720 = 3103 lei a cheltuit pe diverse.
f) ???

34 4 34
2014-07-14T01:11:51+03:00
.29157>27435 , deci la inceputul lunii avea mai mult ,prin urmare s-a diminuat suma din cont
b) 29157-27435=1722
c)560+1873 -1050 =1383

29157.>1383,deci  scazut

d)29157-1383=17.774
e)
11 3 11