Răspunsuri

2014-07-13T13:44:27+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Lm=(B+b)/2= (10+5)/2= 15/2= 7,5cm
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-13T13:45:44+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
linia. mijlocie=  \frac{baza.mica+baza.mare}{2} = \frac{10+5}{2} = \frac{15}{2} = 7,5
2 5 2