Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-12T20:49:06+03:00
A)Δ ABC, mas<A=90
sin <C=30=1/2
sin<C=AB/BC

AB/12=1/2

AB=12*1/2= 6
AB=6

b)Δ ABC, mas<A=90
sin<C=30=1/2
sin<C=AB/BC

10/BC=1/2

BC=10*2/1
BC=20
1 5 1
2014-07-12T20:49:09+03:00
1.Daca un triunghi dreptunghic are masura unui unghi 30 de grade atunci lungimea catetei opuse unghiului are jumatate din ipotenuza.
ip=12,atunci AC=12/2=6
Teorema lui pitagora.(c1)²+(c2)²=ip² ⇒6²+(c2)²=12² ⇒36+(c2)²=144
⇒(c2)²=144-36=108⇒c2=6√3(AB=6√3)