Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-12T18:06:02+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Plasmuit..................................

3 5 3
2014-07-12T18:07:28+03:00
PLASMUIT =fantastic,ireal