Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-12T17:51:23+03:00
-√3-3√12+4√27-5√48+3√75=
=-√3-3x2√3+4x3√3-5x4√3+3x5√3
=-√3-6√3+12√3-20√3+15√3
=0
faci un sistem
cum ...
eu vreau rezolvare!!
x-nr gaini
y-nr iepuri
2014-07-12T17:51:29+03:00


pai: - rad din 3-6rad din 3+12rad din 3 -20 rad din 3+15 rad din 3=0

-7 rad din 3+ 12 rad din 3= 5 rad din 3

5 rad din 3 -20 rad din 3= -15 rad din 3

-15 rad din 3 +15 rad din 3=0

pe 12 il descompunem si obt.2rad din 3

la fel si 27-ramane 3rad din 3 , inmultit cu 2 da 6 rad din 3

la fel si 48- ramane 4 rad din 3 , inmultit cu 5 da 20 rad din 3

la fel 75 care ramane 5 rad din 3

Bafta!