Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-12T18:15:58+03:00
127:n=c1 rest 7
127=nc1 +7
nc1=127-7
nc1=120

53:n=c2 rest 5
53=nc2 rest 5
nc2=53-5
nc2=48

76:n=c3 rest 4
76=nc3 rest 4
nc3= 76-4
nc3=72

n=[M₁₂₀;M₄₈;M₇₂]

120=2³ *3 *5
48=2³ *3
72=2³ *3²

n=2³ *3² *5=  8*9*5
n=40*9
n=360
1 5 1
2014-07-12T23:36:34+03:00
127:n=c1 rest 7
127=nc1 +7
nc1=127-7
nc1=120

53:n=c2 rest 5
53=nc2 rest 5
nc2=53-5
nc2=48

76:n=c3 rest 4
76=nc3 rest 4
nc3= 76-4
nc3=72

n=[M₁₂₀;M₄₈;M₇₂]

120=2³ *3 *5
48=2³ *3
72=2³ *3²

n=2³ *3² *5=  8*9*5
n=40*9
n=360