Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-12T17:42:31+03:00
zgarcit-avar
lacom-avid
fatarnic-ingenuu
,ciudat-dubios,straniu
obisnuit-extenuat
orasenesc-urban
calare-ecvestru
necasatorit-celibatar
nemiscat-stabil
singur-solitar
16 4 16
2014-07-12T18:10:46+03:00
Zgarcit = carpanos , lacom = dornic , ciudat = misterios , obisnuit = comun , normal , orasenesc = urban , calare = nustiu ( scuze ) , necasatorit = singur , nemiscat = intepenit , singur = neinsotit 

5 4 5