1.Cate numere de patru cifre au cifra sutelor 1 si cifra zecilor 3? Va rog sa-mi spuneti care sunt numerele pentru ca asta ma intereseaza!
2.Suma dintre cel mai mare numar cu cifre distincte mai mic decat 8679 si cel mai mare numar de patru cifre distincte mai mic decat 8679.Va rog sa-mi spuneti care sunt numerele apoi suma! Daca imi raspundeti la aceaste intrebari o sa va marchez ca cel mai bun raspunsul! PROMIT!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-12T16:52:52+03:00
1 ) 1130 , 1131 , 1132..... 1139 , 2130, .... 2139 , 3130 , .... 3139 si tot asa :))                 2) 8675 + 8675 = 17350     ( nu ai scris ceva gresit  la numere pt ca scrie la fel )  sper ca te-am ajutat :> 

mersi mult
imi dai cel mai bun raspuns ?
? ? ?
te-am pus
si eu
2014-07-12T17:42:22+03:00
1. 1130. 1131, 1132, 1133, 1134, 1135, 1136,  1137, 1138, 1139, 2130, 2131, 2132, 2133, 2134, 2135,2136, 2137, 2138, 2139, 3130, 3131, 3132, 3133, 3134, 3135, 3136, 3137, 3138, 3139, 4130, 4131, 4132, 4133, 4134 , 4135, 4136, 4137, 4138, 4139, 5130, 5131, 5132, 5133, 5134, 5135, 5136, 5137, 5138, 5139, 6130, 6131, 6132, 6133, 6134, 6135, 6136, 6137, 6138, 6139, 7130, 7131, 7132,7133, 7134, 7135, 7136,7137, 7138, 7139, 8130, 8131, 8132, 8133, 8134, 8135, 8136, 8137, 8138, 8139, 9130, 9131, 9132, 9133, 9134, 9135, 9136, 9137, 9138, 9139 si sunt 90 de nr.
2. 6789+6789=13578
tu ai luat premiul intai pentru ca clasa a3-a este usoara dar eu am luat premiul 2 pentru ca clasa a5-a este grea o sa vezi
Mersi de avertisment
cu placere cat ti-a iesit media?
banuiesc ca 10 pa
pa