qiuveta ,quartz nu mai stiu altele daca vrei sa dai multumesc sau poti sa raspunzi te rog la intrebarea mea
cum sa scri chiuveta cu "q" :))
chiuveta
Mersi
Quartz, quinta, Quatar, quintal

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-12T13:29:28+03:00
 Qatar -substantiv propriu
quintal,-unitate de masura 
doar pe acestea le stiu.
2014-07-12T13:30:26+03:00
Quasar-un fel de gaura neagra 
QUINN-e un actor
Quito-capitala ecuador
QATAR-pensula
Q-METRU-un instrument 
QUARC-particula la fizica
qanûn-instrument arab
QUICHÉ-oameni din guatemala
GABÈS -golf al marii mediterane