Zana Zanelor,Balaurul cel cu Sapte capete, Camasa fermecata! ;)
Harap-Alb , Praslea cel voinic si merele de aur ,Fat frumos din lacrima
colt alb,fram ursul polar,cartea junglei
Bianca2, alea nu sunt basme. -_-

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-12T11:52:44+03:00
Fat-frumos din lacrima
Sarea in bucate
Harap-Alb
2 5 2
2014-07-12T11:53:56+03:00
-Prâslea cel voinic și merele de aur de Petre Ispirescu
-Cămașa fermecată, de Petre Crăciun
-Făt Frumos din lacrimă de Mihai Eminescu