Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-12T11:49:19+03:00
A patrat=36cm²
A=l²

l²=36cm²   =>l=6 cm

Ppatrat=P dreptunghi
Ppatrat=4l=4*6=24 cm

Pdreptunghi=24 cm

P=2l+2L
L=2l

2l+2*2l=24
2l+4l=24
6l=24
l=4 cm

L=2*4=8cm

Adreptunghi=L*l= 4cm* 8cm=32 cm²= 0,0032m²
cu cat ai inmultit ca sa dea 0,0032 m la 2
am impartit cu 10000
2014-07-12T13:07:20+03:00
Aria= 36 cm²
latura =  \sqrt{36} =6
perimetru patrat= 6x4=24 cm

perimetru dreptunghi= 24
suma=  \frac{24}{2} =12

notam latimea cu x
notam lungimea cu 2x
x+2x=12
3x=12
x=4(latimea)
4x2=8(lungimea)
4x8=32 cm²
32 cm²=0,0032 m²