Răspunsuri

2014-07-12T11:45:39+03:00
Numarul este |__|__|__|__| iar patrimea sa este |__|.
Daca din numarul |__|__|__|__| scadem patrimea sa |__| atunci obtinem |__|__|__|=27
27:3=9=> Fiecare segment mic are valoarea 9. Numarul cautat este 9x4=36.
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-07-12T11:53:24+03:00
Numarul  I____I____I____I____I
patrimea I____I ............27..........I⇒ diferenta 

Diferenta este 27 si este formata din 3 parti ( segmente egale ) , aflam o parte egala :
 27:3=9 ( o parte sau un segment )
 9x4=36 ( numarul )

Verificare : 36-9=27

2 3 2