Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-12T10:20:36+03:00
X+x+1+x+2+x+3+x+4+x+5+x+6+x++7+x+8+x+9+x+10=66
11x+55=66
11x=66-55
11x=11
x=1(primul nr)
1+1=2(al doilea nr)
2+1=3(altreilea nr)
si tot asa aduni mereu 1 pana ajungi la al 11 -lea nr
2 5 2
2014-07-12T10:20:43+03:00
1+2+...+11=11·12/2=66

Daca incepeam cu numarul 0 se obtinea suma mai mica, iar daca incepeam cu un numar mai mare ca 1 se obtine o suma mai mare.
1 3 1