Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-12T10:05:47+03:00
Daca suma a doua numere este numar impar, inseamna ca unul este par si unul impar, deci numarul prim este par, adica 2. Celalalt este 2013.
2014-07-12T10:38:29+03:00
Notez nr impar cu 2k+1
x+2k+1=2015
2k+x=2014 ⇒ x=2014-2k
rezulta ca x este nr par si singurul nr prim par este 2
2=2014-2k ⇒ 2k=2014-2=2012⇒ nr impar este 2k+1=2013
verificare 2+2013=2015
4 3 4