Răspunsuri

2014-07-11T22:39:22+03:00
|.....|.....|.....|..x..|.....|.....|.....|
|.....|_______42______|

7-1=6

6 parti din x ii corespund 42

6x=42
x=42:6
x=7

dublul numarului x este 2x

2x= 2x7= 14
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-12T00:02:06+03:00
L___l___l___l___l___l___l___l
se face o acolada deasupra primelor 6 segmente si se scrie 42.
42:6=7(o septime)
7x7=49(numarul)
49x2=98(dublul numarului)
2 5 2