Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-11T14:51:30+03:00
X,y,z-masurile unghiurilor triunghiului

x,y,z   dp cu 2,5,8

x/2=y/5=z/8=k
x=2k
y=5k
z=8k

2k+5k+8k=180
15k=180
k=12

x=2*12=24
y=5*12=60
z=8*12=96
2 5 2
2014-07-11T14:55:53+03:00
Triunghiul are 3 laturi adica a+b+c=180 de grade
{a,b,c} d.p cu {2,5,8}
a pe 2 , b pe 5 , c pe 8 =k
a+b+c=180 de grade
a pe 2 =k⇒ a= 2·k
b pe 5 =k⇒b=5·k
c pe 8=k ⇒c=8·k
2·k + 5·k+8·k=180 de grade | ·k
k·(2+5+8)=180 de grade
k·15= 180 de grade
si de aici te descurci...