Stabiliti funcția sintactica a cuvintelor din paranteza: Un mincinos stand odată zise altui om.(un mincinos, stand,odată,altui); Firea-si doarme( si); Si-si ziceau(al doilea si); Mare a fost bucuria intr-o zi(toate cuvintele); Parintele rămase uimit( toate cuvintele); va multumesc din suflet!!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-11T14:11:47+03:00
Un mincinos = subiect simplu

stand=atribut verbal

odata=complement circumtantial de timp

altui=complement direct in cazul dativ

-si=atribut pronominal genitival

-si=complement indirect in dativ

mare=nume predicativ

a fost=verb copulativ, ajuta la formarea predicatului nominal

bucuria=subiect simplu

intr-o zi=complement circumstantial de timp

parintele=subiect simplu

ramase=verb copulativ ajuta la formarea predicatului nominal

uimit=nume predicativ

1 5 1
2014-07-11T14:49:22+03:00
Un mincinos = subiect simplu

stand=atribut verbal

odata=complement circumtantial de timp

altui=complement direct in cazul dativ

-si=atribut pronominal genitival

-si=complement indirect in dativ

mare=nume predicativ

a fost=verb copulativ, ajuta la formarea predicatului nominal

bucuria=subiect simplu

intr-o zi=complement circumstantial de timp

parintele=subiect simplu

ramase=verb copulativ ajuta la formarea predicatului nominal

uimit=nume predicativ