Scrieti enunturi in care: 1)un atribut pronominal, având ca regent substantivul straturi; 2)substantivul floarea-soarelui sa aibă f.s. de atribut substantival genitival si alt enunt cu f.s. De nume predicativ in cazul acuzativ; 3)un atribut verbal având ca termen regent cuvântul floarea; 4)o fraza cu schema Pp+ps+ps+pp+pp+pp; Multumesc frumos!!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-11T12:44:06+03:00
1) Straturile lor au crescut
2)Semințele florii soarelui sunt gustoase.
Mirosul este de la floarea soarelui.
Floaea avea rolul de a împrospăta camera
1 5 1
2014-07-11T12:55:34+03:00
Parul lui a crscut mult!
Semintele sunt foarte bune.
Mirosul florilor este frumos.

Succes! :)