Alcătuiti enunturi in care:1) substantivul noptieră sa aibă f.s. de atribut substantival genitival; 2) locutiunea verbala a tine de urat sa aibă funcția de nume predicativ si alt enunt in care sa fie atribut verbal; 3) un enunt care sa contina un atribut adjectival având ca termen regent cuvântul frunze; 4) un enunt cu un atribut verbal exprimat prin verbul a semăna la modul infinitiv; Va multumesc frumos!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-11T12:14:52+03:00
1) Racoarea noptii ma invaluie
2) Important este a tine de urat-nume predicativ
    Ideea de a tine de urat a fost buna-atribut verbal
3)Am adunat pe pe jos frunze aurii
4)Fapta de a semana in locul lui a fost rasplatita
1 5 1
2014-07-11T12:17:25+03:00
1.Pretul noptierei este mare.
2.Motto-ul nostru e a tine de urat.
Ei au fericirea de a tine de urat.
3.Copacii au frunze verzi.
4.Agricultorii au bucuria de a semana porumbul.