Ce se poate pune in loc de 3 puncte stiind ca a 3-a litera este ''l'' si cuvantul are 7 litere:
Oamenii ... plantele, tinand seama de tipurile de soluri.

2
Multumesc mult
cu placere si sa stii ca raspunsul lui Petrw nu este corect :D
stiu
bine.
este corect cultiva pentru ca stiu de unde este enuntul si a treia litera e l

Răspunsuri

2014-07-11T11:58:07+03:00
Cuvantul este animale
__________________
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-11T18:38:47+03:00
Cred ca e cultiva ( lucreaza pamantul pt a da roade)