Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-11T09:24:00+03:00
Media aritmetica=  \frac{suma}{3} deci suma = media aritmetica x 3
suma=25x3
suma= 75

notam primul nr cu x
notam al doilea nr cu x+1
notam al treilea nr cu x+2
x+x+1+x+2=75
3x+3=75
3x=75-3
3x=72
x=72:3
x=24(primul nr)
24+1=25(al doilea nr)
24+1=26(al treilea nr)
2 5 2
2014-07-11T09:42:33+03:00
Media aritmetică este  suma numerelor supra 3.
m= S supra 3
25= S supra 3
S= 25 x 3
S= 75
a +a +1 +a+2= 75
3a+3=75
3a=72
a=72 : 3
a=24
24+1=25
25+1=26