Buna! Trec in clasa a VIII-a si mai departe la liceu as vrea sa merg pe filologie. Puteti sa imi spuneti mai detaliat ce se face? La ce se da teze, chestii din astea. Ce materii se fac, si daca stiti cate ore. Multumesc mult!
P.S Vreau totul mai detaliat =D

2

Răspunsuri

2014-07-10T12:47:32+03:00
O sa dai teza la istorie sau geogarfie (la alegerea ta),romana,latina.

Faci aceleasi ore pe care le faceai si la gimnaziu.Nu se schimba nimic,doar ca vei face logica( e o ora noua si se face doar in clasa a 9-a)
Dar la franceza, sau engleza nu dau teza? o.O
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-10T14:06:00+03:00
Hei ,eu trec in clasa a noua si am fat pe filologie. In opinia mea este foarte frumos acest profil.Pentru mine esste perfect pentru ca nu se face prea multa matematica,chimie,fizica. Se pune accent pe limba romana si limbi straine,geografie si istorie.
     Iti dau un sfat,pentru a te descurca la filologie trebuie sa sti foarte bine sa vorbesti,adica sa ai un vocabular dezvoltat,pentru a dobandi acest lucru trebuie sa citesti foarte multe carti
2 5 2