Cine poare sa-mi raspunda la urmatoarea ghicitoare stiind ca in imagine este o vaca si o fata
Completeaza casetele
(Scriindu-le numele)
Uneste cuvintele
Apoi taie literele
A si T alaturate,
Ce-n ordine stau legate,
Pe fetita-o cheama Tanta
Cuvantul format este...

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-10T11:35:16+03:00
  • Utilizator Brainly
2014-07-10T11:41:56+03:00
 Cuvantul format este cratima.
Sper ca te-am ajutat!
Bafta!