Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-10T11:33:10+03:00
488-197=291m la 291m este situat Targu-Mures deci aproape 300m de nivelul marii dar pe internet scrie la 320m de nivelul marii
da mersi,dar nu mai trebuie sa scriu si chestia cu 300 de nivelul marii nu?
nu
Probabil s-a mai inaltat terenul de cand s-a scris problema si pana au postat pe internet datele.... :)
da...:)
e posibil
2014-07-10T11:57:54+03:00
488-197=291 => 291 m altitudine este orasul Targu-Mures
1 5 1