Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-10T10:32:13+03:00
Dacă s- aplicat creșterea, atunci prețul este 120% din cel inițial
120 supra 100 din x= 8,40 lei
120 x : 100=8,40 lei
120x= 840 lei
x= 840 :120
x= 7 lei, deci costa 7 lei kilogramul de roșii.
ms
puțin mai tarziu iți marchez raspunsul ca cel mai bun :*
2014-07-10T10:37:42+03:00
Notam pretul cu a

a+a* \frac{20}{100} =8.40

a+a* \frac{1}{5} =8.40

 \frac{5a}{5} + \frac{a}{5} =8.40

6a=5*8.40
6a=42
a=7

Raspuns : pretul unui kg de rosii este 7 lei.
2 3 2