Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-09T21:47:04+03:00
X=numarul
1/4*x+1/8*x+16/100*x=17,5 Amplificam si obtinem:
20+12,5+16/100*x=17,5
48,5/100*x=17,5
=>x=36,08
daca x=36,08 suma lor face 15.785 nu 17,5
rezolvarea e corecta,e posibil sa fii uitat vreo zecime pe acolo
2014-07-09T21:50:21+03:00
X/4+x/8+x/16=17,5
4*(x/4)+2*(x/8)+x/16=17.5
4x/16+2x/16+x/16=17.5
7x/16=17.5
7x=17.5*16
7x=280
x=40