Răspunsuri

2014-07-09T21:25:27+03:00
1zi: 25/100*x (x=suma de bani) =>ramane 75/100*x
a2a zi:80/100*75/100*x=6/10*x=>ramane 75/100*x-6/10*x=15/100x
a3a zi:15lei=>
15/100x=15lei=>x=100lei

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-09T21:26:49+03:00
Zi 1: 1/4 din suma
zi 2= 4/5 x 3/4= 3/5 din suma inițială (60%)
60%+25%= 85%
zi 3: 15%
15% din x = 15 lei....
e evident că x= 100 lei.
stiu ca ai raspuns drept ca fata ailantadar ea a raspuns prima si iei o sa-i dau cel mai bun raspuns. te rog sa nu te superi pe mine!
adica ceva de genu