Suma a trei numere este 240. Daca din fiecare numar se scade acelasi numar se obtin numerele 25, 26 si respectiv 120. Aflati:
a) Ce numar s-a scazut din fiecare numar?
b)Care au fost cele trei numere?
c)Cu cat este mai mare al treilea decat primele doua la un loc?

2

Răspunsuri

2014-07-09T21:21:07+03:00
A)  a+b+c=240
a-x=25=>a=x+25
b-x=26=>b=x+26
c-x=120=>c=x+120
x+25+x+26+x+120=240
3x+171=240
3x=69=>x=23
b)  a=23+25=48
b=23+26=49
c=23+120=143
c)143-(48+49)=143-97=46
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-07-09T21:25:28+03:00
A+b+c=240
a-x=25⇒a=25+x
b-x=26⇒b=26+x
c-x=120⇒c=120+x

25+x+26+x+120+x=240
3x+171=240
3x=69
x=23

a=25+23
a=48

b=26+23
b=49

c=120+23
c=143

a) 23
b) 48 , 49 , 143
c) 143-(48+49)=46

1 5 1