Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-09T20:57:47+03:00
Fie n , n+1. n+2 , n+3 acestes numere

Avem :  n+n+1+n+2+n+3=54⇒4n+6=54⇒4n=54-6⇒n=48/4⇒n=12

Acesta este cel mai mic n=12
n+1=13
n+2=14
n+3=15

  • Utilizator Brainly
2014-07-09T20:57:55+03:00
A.I____I
b.I____I+1
c.I____I+1+1
d.I____I+1+1+1

Suma este 54. 
54-6=48 ( suma partilor egale )
48:4=12 ( numarul a )
12+1=13 ( numarul b )
12+2=14 ( numarul c )
12+3=15 ( numarul d )

Deci cel mai mic numar este 12 .



1 5 1