A.Daca A, B, C sunt trei puncte distincte coliniare in aceasta ordine si AB=12cm, AC=30cm, atunci BC= ?
b.Daca M este mijlocul segmentului BC, atunci AM=?
c.Daca trg. MNP= trg.RST si MP=5 cm, ST=3 cm, masura ung.(<RST)= 70 grade, atunci RT=?, NP=?, masura ung. (<MNP)= ?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-09T18:39:12+03:00
BC=30-12=18
M mijloc⇒BM=MC=18/2=9
AM=AB+MB
AM=12+9=21
ΔMNP asemenea ΔPRS⇒MP=RT=5
NP=ST=3
<MNP=<RST=70
2014-07-09T18:42:21+03:00
A____12cm_______B_____9___M_____9_____C

AC=30   

Daca toata dreapta e de 30 
Scadem AB sa aflam BC
BC=AC-AB
BC=30-12
BC=18cm 

Cum M este la mijloc BC se imparte la 2
BM=MC=9cm fiecare 

De la AB=12
         BM=9

AM=AB+BM
       12+9
    
⇒21cm 



4 3 4