Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-09T18:13:03+03:00
Notam pixurile cu p
notam penarul cu P
 \left \{ {{3p+4P=34} \atop {2p+6P=46}} \right.

inmultim sus cu 2 si jos cu -3

 \left \{ {{6p+8P=68} \atop {-6-18=-138}} \right.

-6p cu 6 p se reduc

 \left \{ {{8P=68} \atop {-18P=-138}} \right.

SE ADUNA SI REZULTA:
10P=70
P=70:10
P=7(lei costa un penar)
3p+28=34
3p=34-28
3p=6
p=2(lei costa un pix)
5 4 5
  • Utilizator Brainly
2014-07-09T18:13:58+03:00
3 pixuri ........................4 penare .........................34 lei
2 pixuri........................6 penare ..........................46 lei
Aducem la acelasi termen de comparatie inmultind prima relatie cu 2 si a doua cu 3 .

6 pixuri ......................8 penare..........................68 lei
6 pixuri ....................18 penare .......................138 lei
                                 10 penare ........................70 lei

1 penar costa               70:10=7 lei
4 penare costa                7x4=28 lei
3 pixuri costa                 34-28=6 lei 
1 pix costa                       6:3=2 lei
2 4 2