Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-09T17:16:01+03:00
Este destul de nou are valoare de 50 bani si este unul de colectie cred ca din 2012 dar nu sunt sigura
2014-07-09T18:40:59+03:00
Am si eu 3, doua sunt din anul 2011 si una din 2012. Uita-te cu atentie pe partea unde scrie 50 de bani, anul este scris de obicei pe o nervura si se vede foarte greu...priveste din geam e mai lumina sau foloseste o lupa
1 5 1