Răspunsuri

2014-07-09T16:41:14+03:00
Restul impartirii unui numar natural la 5 poate fi 0,1,2,3 sau 4.In concluzie : x:5=r rest r => x=5r+r=>x=6r
x=6x0=0
x=6x1=6
x=6x2=12
x=6x3=18
x=6x4=24
29 4 29
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-09T17:06:59+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Daca 5 este impartitor, restu impartirii unui numar la 5 este mai mic decat 5.
Resturi posibile:  0; 1; 2; 3; 4

n₁ : 5 = 0 rest 0.      => n₁ = 0 * 5 + 0  = 0
n₂ : 5 = 1 rest 1.      => n₂ = 1 * 5 + 1  = 6
n₃ : 5 = 2 rest 2.      => n₃ = 2 * 5 + 2  = 12
n₄ : 5 = 3 rest 3.      => n₄ = 3 * 5 + 3  = 18
n₅ : 5 = 4 rest 4.      => n₅ = 4 * 5 + 4  = 24


30 4 30