Răspunsuri

2014-07-09T17:13:35+03:00
Rolul meu pe ecran ar fi acela de a deschide imaginiile si a arata speranta cum ar fi un soare, Soarele e galben, luminos, mare,  ofera speranta si ii bucura pe toti
1 2 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-09T19:44:44+03:00
Eu sunt o culoare care se aseamana cu multe lucruri minunate ! Da ,ati gicit,sunt minunata culoare galben ! Soarele galben si mandru ,aurul galben si pretios ! Pot fi asemanata si cu anotimpul vara ,care aduce multa caldura in suflete ! 
   
          sper ca te-am ajutat,e cam lungutadar e buna




1 5 1