1.Cuvintele :zahar ,miere si lapte :Alcatuieste cu ele enunturi aromate.
2.Continua reteta fericirii!Foloseste cardinale in propozitii diferite!
exemplu:douazeci de grame de optimism
Vreau 5-6 exemple

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-09T16:45:37+03:00
1.Un minunat sufleu de zahar ars , a fost servit .
Da, totul este numai lapte si miere.
Si laptele face tortul mai dulce.

2)  Se adauga 20 grame de optimism .Se pun 12 grame de entuziasm. Se omogenizeaza cu 25 ml de sinceritate. Se adauga un strop de esenta de  bucurie. Se  incorporeaza  1 gram de iubire .Se da la cuptor 15 min -------- Fericire , dar nu rece, e buna cat este calda, parerea mea, mereu :D
placerea este de partea mea :D
thx for best answer :D
2014-07-10T00:39:34+03:00
1. Un suflet trebuie să fie îndulcit cu un zahăr special care să te schimbe cu adevărat. Exista o lume in care mierea curge că si ploaia, dar însă exista o inima plină cu bunătăţi unde vei găsi pace si linişte. Laptele la fel de preţios pentru o reţetă delicioasă este folosit pentru subtierea aluatului, pentru a subtia răutatea oamenilor faţă de alţi oameni. 2. Reţetă se continuă astfel: se pun 50 de grame de bunătate,această fiindai presus de toate , se mai pun 100 de grame de fericire, 300 de grame de curaj, si 300 adăugând încă 200 de grame o să rezulte iubirea. Să mai apelaţi la reţetele noastre pline si pline de amor...
2 1 2