Explică folosirea cratimei în structura ,,s-o răscoale''.Din strofa: Şi împăratul broaştelor,
C-un oacaca de fală,
Primi - porunce oştilor
Ca balta S-O RĂSCOALE.
Şi am pornit război.
(M. Eminescu,Copii eram noi amăndoi)

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-09T14:23:50+03:00
Cretima marcheaza elidarea vocalei "ă", de asemenea ar rol in a conserva ritmul si masura versului.
Sper ca te-am ajuatat!:)
11 4 11
Evitarea hitului . Elidarea vocalei a, menținerea ritmului si a muZicalitatii acestei opere si plus vorbire rapida
2014-07-09T14:49:03+03:00
In cesta structur cratima marcheaza elidarea vocalei "a" si pronuntarea in acelasi cuvant a doua parti de vorbire diferite
3 5 3