URGENT!
Alcatuieste enunturi in care locutiunea verbala a baga de seama, la modul conjunctiv,timpurile prezent si perfect, persoana a III-a, numarul singular, sa indeplineasca functia sintactica de predicat verbal.
Multumesc! :*

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-09T14:16:07+03:00
Timpul prezent:
El sa ma bage in seama primul, nu eu!
Perfect:
Ea sa-l fi bagat in seama pe el.
Sper sa-ti fie de folos!
2014-07-09T14:19:40+03:00
Ea sa bage de seama de ceea ce face
Ea sa fi bagat de seama si era totul in regul.
3 4 3