Suma a doua numere naturale este cu 32 mai mare decat diferenta lor.Daca impartim suma la diferenta lor,obtinem catul 2 si restul 8.Aflati cele doua numere

2
a=56,b=16
a+b=32+a-b de unde 2b=32; adica b=16; a+b=2(a-b)+8 ; a+b=2a-2b+8;deci 3b-8=a; si 3*16 - 8=a, adica 48-8=40=a

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-08T22:05:20+02:00
X+y=x-y+32
x+y=2(x-y)+8
2y=32
y=16
x+y=2x-2y+8
x=3y-8=3*16-3=45
Mult succes! Prof De Mate [email protected]
Am gresitsi eu si tu.:)) E 48-8=4-. Eu am adunat, in graba.
40
Comentariul a fost şters
  • GDC
  • Începător
2014-02-08T22:28:16+02:00
A+b=32+a-b
2b=32
b=16
a+b=2(a-b)+8
a+b=2a-2b+8
3b=a+8
3b-8=a
3*16-8=a
48-8=40=a
3 4 3