Răspunsuri

2014-07-09T12:38:30+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-09T12:48:17+03:00
Aceasta multime se scrie sub forma de interval (3,7), adica toate numerele reale mai mari decat 3 si mai mici decat 7.
Observatii:
 1.Din acest interval nu fac parte 3 si 7, fiind interval deschis la ambele capete
 2. Daca era semnul mai mic sau egal in stanga se scria [3,7) adica din aceasta multime facea parte si 3
3. Daca era semnul mai mic sau egal in dreapta se scria (3,7] adica din aceasta multime facea parte si 7
Poate te ajuta sa faci tu singur de acum inainte exercitii de acest fel.
1 5 1