Ajutatima va rog cu aceste ex
1.rezolvati in multime numerelor naturale ecuatia 1,2x-6=6
2.tina rezolva corect 70% din cele 20 de exercitii ale unui test,cate exercitii rezolva corect tina?
3.un automobil merge cu viteza de 850m/minut.cati km parcurge automobilul intro ora ,stiind ca viteza sa este constanta?
4.sabin detine o livada de pruni.dupa ce culege prunele ,el le transporta la piata sa le vanda.in camionul sau incap maxim 11 tone.stiind ca a cules 1218 tone de prune,determinati numarul de transporturi pe care a trebuit sa la faca respectivul camion pentru a transporta intreaga cantitate de prune.
SPER SA MA AJUTATI
P.S.FACETI VA ROG CU REZOLVARI

2

Răspunsuri

2014-07-09T12:48:32+03:00
 1,2x-6=6
1,2x=12
x=12/1,2
x=10
2.
70%*20=70/100*20=14 exercitii
3.
850m/min*1h=850m/min*60min=51000m=51km
4.
1218:11=110,(72)

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-09T12:49:48+03:00
1,2x-6=6
1,2x = 12
x= 12 : 1,2
x= 120 : 12
x= 10.
2)70 supra 100 din x = 20
70 x : 100 = 20
70x= 20 x 70 : 100
x= 14 probleme
3) 1h = 60 min
850 m ... 1 min
x m ... 60 min
x= 850 x 60= 51 000m = 51 km
4) 1218 : 11= 110 (r 8)
Va trebui să facă 110 transporturi plin plus încă unul, când va transporta doar 8 tone.. În total 111 transporturi.

2 5 2