Cum se spune ''au pierdut in fata .(lor).'' , adica ... de exemplu au concurat cu .(ei). si au pierdut,
in Engleza?

2
tu intrebi cum se spune "lor"?
nu , am scris 'lor' doar ca un exemplu de echipa sau nume in propozitia de care am nevoie
aa am inteles

Răspunsuri

2014-07-09T12:02:10+03:00
they lost their daughter
(au pierdut in fata lor)

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-09T12:05:09+03:00
They lost against them

in front of them they lost
3 5 3