Răspunsuri

2014-07-09T09:55:18+03:00
Aleodor calca pe pamantul "pocitaniei" si pentru a scapa trecu prin diferite probe pe care le-a reusit cu ajutorul personajelor fantastice (corbul,stiuca,taune)

Personaje: Imparatul,Aleodor Imparat,stiuca,taunele,corbul,fata lui Verdes
8 3 8
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-09T09:56:28+03:00
- Aleodor
- tatăl lui Aleodor, împăratul
- pocitania
- stiuca
- corbul
- tăunele
- Verdeş Împărat
- fiica lui Verdeş Împărat

Ideea principală este greşeala lui Aleodor şi strdania pentru repararea ei împreună cu prietenii săi.
11 4 11