Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-08T22:29:53+03:00
Petru a vrut sa il ajute pe tatal sau aducandu-i apa din fantana zanei zorilor , iar pe drum a avut multe lupte  a si  personajele : imparatul ,petru ,  florea , costan , baba birsa , sf miercuri , sf joi , sf vineri , zana zorilor

2 5 2
2014-07-08T22:39:52+03:00
Petru a intampinat o multime de peripetii pe drum pentru ai aduce apa tatalui sau din fantana zanei zorilor