Răspunsuri

2014-07-08T21:39:38+03:00
Trebuie aflat c.m.m.m.c al numerelor date
24= 2³ × 3
40= 2³ x 5
58= 2 x 29
cmmmc= 2³ x 3 x 5 x29= 3480
Numărul este 3480 + r (r=5)
fiind 3480 + 5= 3485,
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-08T21:54:47+03:00
X:24=c1 rest 5
x=M₂₄+5

x:40=c2 rest 5
x=M₄₀ +5

x:58=c3 rest 5
x=M₅₈ +5

x=[M₂₄;M₄₀;M₅₈]+5
x-cel mai mic

24=2³ *3
40=2³ *5
58=2*29

x=2³ * 3 * 5*29 +5

x=8*15*29 +5

x=3480+5
x=3485

1 5 1