Răspunsuri

2014-07-08T18:29:27+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A+b=27

a=4/5 *b

a=4b/5

4b/5 +b=27  aducem la acelasi numitor

4b+5b=135
9b=135
b=15

a=4*15/5=4*3=12
20 4 20
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-08T18:31:05+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Notam primul nr cu x
al doilea nr cu y

x=  \frac{4}{5} din y

 \frac{5y}{5} +y=27

aducem la acelasi numitor
4y+5y=135
9y=135
y=135:7
y=15-al doilea nr
27-5=12(primul nr)
13 4 13