Scuzati-ma ca pun multe intrebari dar din nou nu am puncte .

1. Pentru protectia parcului administratia lucreaza cu 13 rangeri, sunt delimitate zonele de campare, au fost amplasate panouri de informare . Stiind ca suprafata parcului este de 75.784 ha calculeaza ce suprafata are in subordine fiecare ranger .

2. Un pix si un stilou costa 5 lei , un stilou si un caiet costa 7 lei , iar un pix si un caiet costa 6 lei. Afla cat costa fiecare obiect.

3. Pentru 15.5 kg de fructe s-au platit 55.18 lei. Aflati cat costa 2.3 kg de fructe .

4 . Un dreptunghi are lungimea de 3 ori mai mare decat latimea . Stiind ca perimetrul dreptunghiului este 105.2 cm aflati dimensiunile dreptunghiului .

VA ROG AJUTATI-MA ..... PLZZZ

2
75.784 este numar intreg fara virgula nu?
e cu virgula

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-08T17:23:22+03:00
1)75.784ha:13=5829.53ha
2)p+s=5     (le adunam)
   s+c=7 =>2p+2s+2c=18 | :2   => p+s+c=9 ]    =>c=9-5=4lei
   p+c=6      p+s+c=9                     p+s=5     ]
-------------                                 =>p+s+c=9]       =>C=9-7=2lei
                                                    s+c=7     ]
                                                 =>p+s+c=9    =>s=9-6=3lei
                                                     p+c=6
3)15.5kg...........55.18lei   =>x=2.3*55.18 supra 15.5kg
    2.3kg..............x
4.L=3l
   P=105.2cm
---------------
   P=2L+2l=2*3l+2l=8l =>8l=105.2=>l=13.15cm
   L=3l=39.45cm
2 5 2
2014-07-08T17:45:58+03:00
1)
75784 / 13 = 5829,54 ha are in subordine fiecare ranger. (am rotunjit la sutimi)

2)
p + s = 5
s + c = 7
p + c = 6
-------
p = 5 - s   Substitutie
-------
s + c = 7
5 - s + c = 6
-------
 s + c = 7
-s + c = 1
----------------------Adunam ecuatiile 
 /   2c = 8
c = 8/2
c = 4 lei este pretul unui caiet
--------
s = 7 - c = 7 - 4
s = 3 lei este pretul unui stilou
------
p = 5 - s = 5 - 3 
p = 2 lei este pretul unui pix

3)
15,5 Kg -----------------------------55,18 lei
  2,3 Kg ----------------------------- x lei

x = (2,3 * 55,18) / 15,5 = 126,914 / 15,5 = 8,188

4)
105,2 / 8 = 13,225 cm 

=> l = 13,225 cm
=> L = 3 * 13,225 = 39,675 cm